fbpx

Support

Een IT-omgeving moet gewoon werken, als water uit de kraan of stroom uit de muur. Toch kun je niet voorkomen dat er weleens iets voorvalt. Een medewerker worstelt met een vraag of er moet een update geïmplementeerd worden. Een fair-use-bundel biedt dan uitkomst.

Ons geloof: Fair-use-support

Om al onze klanten de juiste support te kunnen geven, maken wij gebruik van fair-use-support. Dat houdt in dat klanten tot in redelijke ‘onbeperkt’ gebruik kunnen maken van onze ondersteunende diensten. Buitensporig gebruik valt daar dus niet onder. Fair-use-support maakt het begroten van de IT-kosten eenvoudiger en zorgt voor transparantie en zekerheid.

Meer nodig dan fair-use-support? Geen probleem

Natuurlijk komt het weleens voor dat je toch iets meer support nodig hebt dan waar de fair-use-support-bundel voor bedoeld is. Geen probleem. Wij kijken niet op een uur meer of minder. Samen analyseren we het bundelgebruik aan de hand van een maandelijkse rapportage. Als dat nodig blijkt, passen we in overleg de bundel aan.

Aanvullende bereikbaarheid

Bij sommige organisaties draait de productie niet alleen overdag, maar ook ’s avonds of ‘s nachts. Is dat in jouw bedrijf het geval? Maak dan gebruik van onze bereikbaarheidsdienst: 24 uur per dag zijn we bereikbaar voor noodgevallen en staan we voor je klaar.

24 uur per dag zijn we bereikbaar voor noodgevallen en staan we voor je klaar.