Collaboratieve technologieën: samenwerken op afstand
In deze blog bespreekt Jasper tools en strategieën die je kunt gebruiken om de samenwerking binnen je team te optimaliseren.
KPN heeft aangekondigd diverse PSTN- en ISDN-diensten tussen 1 september 2019 en 1 januari 2021 te beëindigen. Maak je gebruik van deze diensten? Dan kun je binnenkort niet meer bellen en/of internetten. Ook werken traditionele oplossingen als alarm en pinnen niet meer.
Vanaf 1 september 2019 stopt KPN met de enkelvoudige en meervoudige ISDN1/2 en meervoudige PSTN. Voor ISDN15/20/30 geldt dat KPN deze dienstverlening (vooralsnog) continueert en tenminste tot 1 januari 2021 blijft ondersteunen.
De uitfasering van ISDN betekent dat je over moet naar op breedband gebaseerde oplossingen. Hiermee kunnen naast telefonie ook oplossingen als pinnen en beveiliging worden geboden. Bovendien stelt de breedband technologie jou als gebruiker in staat om verschillende diensten – veelal voordeliger – te combineren over één aansluiting.
Ondanks dat het op de zakelijke markt al jaren een bewezen oplossing is, voelt het overstappen naar VoIP-telefonie misschien toch als een sprong in het diepe. Om die reden bieden wij bedrijven de mogelijkheid om het zelf te ervaren, door middel van een live demo.