fbpx
Blog

Nieuwe positionering voor Masugro

Jasper van Riessen op 22 mrt 2020

Het afgelopen halfjaar zijn we als Masugro bezig geweest om onze identiteit een nieuwe lading te geven, ook naar buiten toe. Kortom: een nieuwe positionering. Dit heeft geresulteerd in een nieuw logo en een nieuwe huisstijl en website. Maar wat houdt deze positionering precies in? Graag nemen we je mee in ons nieuwe verhaal.

Met plezier

‘Met plezier’ is de nieuwe pay-off waar we vanaf nu mee door het leven gaan. Masugro verbetert (primaire) processen van bedrijven door het leveren van standaard ICT-oplossingen. Waar dit voor veel klanten ingewikkelde materie is, gaan wij met enthousiasme aan de slag om het zo begrijpelijk en inzichtelijk mogelijk te maken. Samen pakken we ICT-uitdagingen aan en streven we naar succes op de lange termijn. Daarin denken we proactief met je mee en zijn we altijd bereikbaar. Zodat je een samenwerking met ons hebt waar je blij van wordt. We gaan voor jou aan de slag, met plezier!

Kernwaarden

Ons verhaal onderbouwen we met vier kernwaarden:

  • Plezier

We hebben plezier in ons werk en houden van gezelligheid. Dat maakt werken met én bij Masugro zo leuk.

  • Duidelijk

We doen wat we zeggen en zeggen wat we doen. Afspraken zetten we helder op papier en processen brengen we duidelijk in kaart. Zo proberen we ICT voor iedereen begrijpelijk en inzichtelijk te maken.

  • Loyaal

We staan klaar voor onze klanten en doen altijd een stapje extra. Daarin stellen we ons flexibel op en denken graag proactief met je mee. We werken immers als partner graag samen op de lange termijn.

  • Succes

We streven altijd naar het maximaal haalbare. Daarvoor zetten we ons elke dag in. Want uiteindelijk hebben we één doel voor ogen: succes bij de bedrijven die met ons samenwerken!

Nieuwe huisstijl

De nieuwe positionering is doorvertaald in een nieuw logo en nieuwe huisstijl. De ‘U’ in Masugro bestaat uit twee delen. Zonder het onderste deel van de ‘U’ staan bedrijfsprocessen op pauze, maar door de combinatie van de twee delen kan het primaire bedrijfsproces soepel verlopen. Daarnaast vormen de twee delen samen een glimlach: het plezier dat we dagelijks uit willen stralen.

 

 

Nieuwe website

Niet alleen de huisstijl zelf is vernieuwd: zoals je nu gezien hebt is ook onze website in een gloednieuw jasje gestoken. Met de kleuren, fotografie en indeling hopen we jou als bezoeker een prettige ervaring te geven. Verder zul je onze nieuwe huisstijl vanaf nu ook op alle andere uitingen tegenkomen.