Oplossing

Outsourcing

ICT is belangrijk voor jouw bedrijf, maar je kijkt er het liefst niet naar om. Neem je daar iemand voor aan of besteed je dat uit aan een specialist? Die strategische keuze is afhankelijk van veel factoren. Wij helpen je met die business case.

Wel of niet zelf regelen

Waarom ICT uitbesteden?

Outsourcing van ICT is altijd een slimme zet, hoe groot of klein je organisatie ook is. Een reden voor outsourcing voor kleine bedrijven, is dat het voor hen vaak te kostbaar is om hier iemand voor aan te nemen. Voor middelgrote bedrijven geldt dat een kleine ICT-afdeling je ook kwetsbaar maakt. En voor grote bedrijven zijn betrouwbaarheid, continuïteit en flexibiliteit van zo’n groot belang, dat (alleen) een eigen ICT-afdeling een te groot risico met zich meebrengt.

 

Helpdesk voor problemen

We doen het samen

Uiteraard doen we het samen. Hoe kan dat eruit zien? De collega die in jouw bedrijf verantwoordelijk is voor automatisering pakt alle kleine aanvragen en simpele problemen op. Is het probleem groter of komt jouw collega er zelf niet uit? We hebben een helpdesk voor al je vragen en zijn 24 uur bereikbaar voor noodgevallen.

Ook als je zelf een ICT-team hebt in jouw bedrijf blijven we in contact. We spreken elkaar regelmatig, delen onze kennis en gebruiken we dezelfde systemen. Niet alleen hetzelfde ticketsysteem, maar ook dezelfde beheer- en monitoringsoftware (RMM). We doen het dus écht samen, met plezier!

Neem contact op

Hulp nodig bij jouw uitdaging?

Wat je uitdaging ook is: wij helpen je er graag bij! Neem contact met ons op.

Bekijk ook onze andere oplossingen